PINDAH SEKOLAH?

WHAT THE HELL?
Hari yang sepatutnya gumbira ini (sebab dapat 8A) macam tak rasa sangat lah kann
semuanya gara gara
Muhammad Syazwan
Okay sudah. tak nak story pasal mamat selenge sorang nih

Apa yang aku nak story ni kann
Before this, semua takut takut pasal result PMR
Then then, sekarang ni bila dah tahu result
kawan kawan aku asyik story pasal
PINDAH SEKOLAH
err apasal ni wei?
aku tak nak pindah.
tapi tapi kalau dapat tawaran jugak,
memang aku terpaksa lah pindah kan
kalau tak, baru lah aku stay Laksamana
Tapi ramai kawan kawan aku kata nak pindah
err lepas ni kan aku gerenti semua pergi jauh jauh
hentah dapat jumpa lagi or tidak
haihhh sumpah aku sedih
whatever it is, aku akan selalu ingat kata kata Abdussalam
'ANDAI KATA BERPISAH HANYA UNTUK SEMENTARA'
i hope so lah kannn
Aku dah sayang korang semua tahap gaban gila tahu tak?

Okay, aku sedih sangat sangat ni. Goodnyteeeeeee ;(