25th January 2011

Salam 1 Malaysia yeahh kawan ;)

About today, yeahh so many things happened!

In SCHOOL,
time Pendidikan Jasmani. Part ni yang aku suka gilaa sampai rasa macam nak
lompat tinggi tinggi bagi tinggi sikit -____-'
Main Bola Jaring Versi Cikgu Kilau. So cooool bibeh.
Perlawanan sengit di antara kelas UM dan UKM
For sure lah kann UM menang sebab ada aku HAHAHAHA sumpah perasaan
Menang atas usaha kami sehingga ke titisan darah yang terakhir. Eleh elehh hihi
Thanks GUYS, you make me feel so happy today.
and yeahh it was the LAST time for me to have fun with you all. Sobs Sobs ;(
Sangat tidak Cooool gituu!

Seharian tidak belajar di dalam kelas! WOW jangan jealous.
Aku memang rajin pemalas -.-' *sebab aku sorang je yang tak belajar. Memekak je tahu. Ciss

Petang,
Guess what? Aku menapak seorang diri wee dari rumah sampai sekolah.
Agak agak 2 kilometer persegi jugak la kann.
Tapi takpe. Exercise bhai. Memang best. Bole kurusss keding aww =='

In School,
Rumah Satria *HIJAU baru sahaja tamat sesi berjoging
Okayy aku tahu aku lambat HAHA mane acii
Then, ada latihan Lompat Tinggi
Aku join dan yeahh I did it.
I love sport so much! erk sejak bila kah (?)

Usai segala bagai latihan tuu,
aku jumpa dengan Farah Liyana, Nur Amanina dan Azreen Razwany sayang <3
Aww mereka begitu merindui aku dan aku juga merasakannya. Okayy perasan sekejap :p
Tak puas dating dengan dorang! Tsk Tsk :(
*Okay awak awak sayang, hari KHAMIS nanti jangan lupa taw? saya tunggu kalian ;)
untuk kau Hasrul, thanks sebab bikin aku sedih hari ini. Kau main gitar bagi aku lagu sedih.
Touching -____-'

Then, balik rumah dengan menapak jugak. Adehh agak penat di situu.

Dua part yg aku geram gilaa,
time pergi balik, ada je siamang siamang yang miang mengeluarkan bunyi tikus citt citt citt.
Ada yang sedang bergayut, ada juga yang sedang menunggang dan segala bagai lah bhai
Aku memang not in mood sangat kan hari ini
Nak aje aku buka stokin bagi tepek kat muka siamang siamang itu. Amek kauu. kawkaw punya MENGARUT -.-'
One more,
aku memang yek yek bersemangat waja nak datang sekola semata mata kerana seseorang.
Tapi seseorang itu telah berjaya menghancur punahkan harapan aku yang menggunung setinggi Gunung Everest ni. Argh sumpah aku geram nak mati dengan seseorang itu! Maaf

*Sempat lagi joging TIGA round dekat taman. Tak sangka, Nihaz Jebon turut berada di situu HAHA

Okayy THE END.

Sincerely
Deeba