Today is Today

Assalamualaikum kawan kawan ;)

Okayy, todayy is 27012011
What happened today?

Firstly, Today is my LAST DAY in SMK Laksamana, Kota Tinggi, Johor.
Sangat sedih di situuu. pffftttt!
Sekolah terrrbaik dalam abad ini! For me ;(

Pada hari ini,
Kejohanan Merentas Desa SMK Laksamana telah diadakan. Aku sukaa benda alah ni :D
Lari punya jalan punya lari, Alhamdulillah. Aku mendapat tempat ke 7 Perempuan Bawah 18.
Pewhhh hebat tak hebat? HAHAHAHAHA

One more thing yg sungguh takku sangka takku duga,
Muhammad Syazwan turut mendapat tempat ke 7 Lelaki Bawah 15.
*dia memang bawah umur aku lah. Jangan buad muka pelik begituu okayyy. Sepak kangg. Hamboi ganas deeba nih HAHA gurauan semata mata -______-'

Well. Ramai yang jealous gilaa dengan kami bhai. Woot Woot. Itu jodoh namanya.
HAHA betul kan? betul kan? :p

Lagi lagi satu benda yang aku tak sangka gilaa gilaa,
SATRIA telah berjaya menjadi JUARA keseluruhan! AAAAAAAAAAA WOWOWOW!
*aku jerit sekuat hati time diumumkan tuu. Rumah sukan aku tuu wohoi. Sumpah suka gaban lahh. Tak pernah pernah okayy. Aku expect dapat tempat ketiga, keempat jee. Fuhh memang nak bagi aku senang hati pindah sekola kot. ehehehehehe tak sukaa. Tak dapat wakil sekolah lagi macam tahun lepas. Ahh hate it! ;(

Okayy teruskan.
Petang, 3.30 p.m.
Aku dan member member sekepala dah buat temujanji nak pergi KFC sempena meraikan aku yang bakal masuk sekolah baru. Ciss sedih sungguh laa ;(
Agak ramai yang datang. Okayy, aku tak sangka begitu ramai yang menyayangi aku :p
Terharu gilaa laa kawan :') Thanks sebab sudi datang ye. Muach Muach :*

Tapi tapi ada drama sebabak juga di situu. OMG OMG! Dorang nangis ;(
Pewhhh aku tak bole tahan bila tengok orang nangis. Lagi lagi mereka.
Tambahan pula, aku memang tak rety nak pujuk orang. Huishh
'Maaf ye sayang sayang saya? Saya tak dapat nangis depan awak semua sebab saya tak tahu nak tunjuk perasaan saya pada orang. Tapi bila sampai je rumah, air mata saya terus jatuh. Tak dapat tahan laa. Sedih sangat bila teringatkan everything pasal kita semua. Ohh I can't accept the fact. Really! Tsk Tsk ;('

Then, aku dan beberapa orang kawan yang lain bersama sama menapak ke Plaza.
Okayy, dalam tuu aku berka-ra-o-ke jamban dengan Muhammad Syazwan. AHAHAHA serabai =='
Pakal je Big Box jauhh. Kalau tak, memang dah terjah bhai. Fuhhh -____-'
Err lepas tu, what's more. Matahari pun sudah mahu byebye sementara Bulan suda mula haihai kepada bumi :D I'm back to my home sweet home.

Okayy DONE.

*Nasib baik ada Muhammad Syazwan. Awak, terima kasih sebab faham saya. Terima kasih sebab sanggup menemani saya. Awak buat saya lebih tenang. Love youuu :*

Sincerely
Deeba