Tension. Naik gila kepala -.-

 Heyy blog.

Aku rasa sedih, duka dan laraaaa.
There's a lot of things yang ada kat dalam kepala otak aku ni.

:) <------ Doesn't mean anything to me actually.

  • My relationship with Syazwan

OMJayyyy. Apa aku dah buat? Okay, aku tahu aku salah sebab clash dengan dia. Dengar cerita, dia dah gila. Dia still tunggu aku. Aku dah buat dia terkesima dengan perangai aku. Hadoi -.-


  • Crush with someone ( H.I )

OMJayyyy again. Well, aku kenal dia from facebook. He's so kind. Honestly, aku sudah mula jatuh hati kepada dia. Tapi perlu ke aku percaya pada dia? Someone yang aku baru kenal. Facebook bukan boleh percaya. Ntah siapa siapa je dia tu. Nombor handphone pun aku dah bagi, you knoww?! -.-


  • About myself

Aku sendiri tak tahu apa yang aku nak dalam hidup ni. Aku nak belajar. Aku tak nak couple couple. Tapi sumpah memang susah gila nak elak semua ni from happen. Seriously, sejak masuk asrama sampai sekarang, I think I've lost my identity even bila dah balik sini aku gelak all the time. Tapi aku still rasa kosong. Kau tahu kosong? KOSONG! really. Aku rasa aku bersalah pada semua orang. Semua macam serba tak kena dalam hidup aku sekarang. Kau tahu? Aku rasa macam BODOH. Sorry to say.


WHAT SHOULD I DO NOW? PLEASEE GOD, HELP ME! :'(