Pleasee FAHAM!

Assalamualaikum.

Againn. Oh Mak Aih. Down gila hati aku rasa :'( Kenapa ni? Kenapa ni?

Heyy, aku nak kau baca ni. Sebab kau PUNCA aku down. -.-'

Apa masalah kau dengan aku? Apa yang kau nak dengan aku? Apa faedah kau buat aku macamni?
Seriously, kau dah buat aku makin MUAK dengan perangai kau. Pleasee lah. Jangan sampai kau jadi orang yang paling aku benci sekarang. Kau nak ke? Aku dah kata. Aku betul-betul bukan dalam mood untuk berCOUPLE. Kau faham? Jangan nak paksa aku. Aku dah betul betul penat dengan semua ni. Tolong, bagi aku tenang. Aku dalam mood nak sesuaikan diri lepas keluar dari asrama ni. Kau sendiri tahu kan macamana aku. Aku dah fed-up dengan kau. Sumpah ni aku kata. Aku dalam process nak study. Nak kejar balik semua yang aku dah tertinggal. Tapi kau? Kau makin tambah beban aku. Kau nak sangat couple dgn aku. Apa yang kau dapat? Aku buat kau bahagia ke? Tak. Aku selalu sakitkan hati kau. Kenapa kau still tak faham faham hah mamat? Lepastu, kau boleh nak hentam someone yang tak bersalah. Yang tak tahu menahu langsung apa apa pasal kita. See, apa masalah kau? Aku tak nak buat kau makin teruk. Pleasee lah. PMR dah nak dekat. Sedar lah weh. Sedar! Kau fikir kalau kau couple dengan aku, memang confirm ke aku jadi bini kau nanti? Kau tahu ke siapa jodoh kau? Tak kan? Pleasee lah. Tolong jadi LELAKI MATANG. Kau dah besar kan? Segila-gila aku ni pun, aku still tahu apa yang patut aku buat sebagai remaja. Sekarang tak ada masa lah nak berfeeling-feeling ni sepatutnya. Aku tak nak lemas dalam benda-benda macam ni. Aku sayang masa depan aku. Aku nak yang terbaik untuk masa depan aku. Aku tahu kau pun macamtu. Sabar boleh tak? Kalau kau dah gatal sekali pun, tunggu. Sabar lah. Masa untuk kita bercinta ni akan ada juga. Tolonglah. Aku dah tak nak jadi macam dulu. Aku dah tak nak layan perasaan aku untuk bercouple ni. Kesian parents aku. Dorang nak aku study. Jadi orang yang berguna. Mak bapak mana yang nak anak dia hancur? Tak ada kan. Aku harap kau faham. Aku just kau nak tahu perasaan aku. Aku tahu kau jenis yang tak faham bahasa. Tapi tolong at least faham bahasa aku. Buat masa ni, aku tak nak kau ganggu aku. Faham? THANKS.

Huarghhhhhhhhhhhhhh! K dah Bai :/