Study time :)

Assalamualaikum. Oh hi friends :)
Yeay yeay. I just got back from holiday in Penang. Seriously, best lilew lilew Penang. I love Penang so much. Thanks a lot ibu and ayah sebab bawa kami adik-beradik holiday. I love you so much ♥  
*Psst ayah ibu, after this, Langkawi Island pleaseee? hehehehe

Actually, today nak story pasal dotdotdotdotdot. Ntah mende ntah. -.-'

School holidays dah nak habissss dan dia pun dah balik hostel tinggalkan sayaaa lah. Sampai hati kau! Sobs sobs :'( ehehehehe but it's okayy. Pergilah sana. Dah memang tempat dia kat sana kan. Honestly, aku mana pernah jumpa mamat yang tinggal jejauh ni. This is my first first time. Uii cabaran besau buat aku ni. Hahaha tak apa. I don't care lah dia dekat sebelah rumah dgn aku ke, jauh terpelanting kat Afrika or what. As long as kita yakin ada cinta :') Mahaiii. hehehe apa apa pun, do take care of yourself there. Good luck
Eih ceq dah rindu bebeno kat hang niii. What to do? Haa what? Duduk dediam je kat sini? Okayy :"( Yeaa I'm trying HOHO


So, after this, sesi persekolahan akan tiba. Ohh yeay yeayy! Serious rious riously, I can't wait. Titew eksaited lilew taw nak study shungguh-shungguh after holiday niew. perhh macam sakit hati je baca kan. ngeh ngeh relax bro. Aku dah dapat semangat nak belajar. Kau fikir senang? Selama ni aku malas je memanjang. Study? Oh no no no! Homeworks? Yeaa more no no no! <--- Macam gini nak jadi pelajar cemerlang? Mimpi lah hangg. Jangan harap. Ni semua sebab penyakit MALAS. Penyakit ni tak ada penawar. So, kita sendiri yang kena bangkit. Yoo are you rock baby? Hehehehe. Actually, tadi baru lepas kena kaunseling dengan ayah. Perhh terbaik ayat-ayat dia. Memang banyak gila ayat-ayat ayah yang buat semangat aku berkobar-kobar untuk belajar. I want to be like my daddy. He's the best for me :)


Ayah ada cerita...
  • About my Pak Ngah. Dia pernah jadi The Best Student in Malaysia dalam tahun 19dotdot. Then, beliau melanjutkan pelajaran di Australia. Actually, beliau kenal dengan Nordin Mattop and the others. See, mesti genius gila kan? ehehe. Now, beliau dah hidup senang. Beliau juga amat menekankan aspek keagamaan. Beliau ada anak-anak yang berjaya. Bahagia family dia. Tapi, beliau langsung tidak menunjuk-nunjuk pada orang even beliau dah berjaya. *Tak macam orang sekarang. Baru kaya sikit, dah menunjuk. Aku benci orang yang macam tu. Setakat harta, tak boleh bawa ke dalam kubur ye kawan-kawan? :). Sumpah aku tabik Pak Ngah hundred percent! Aku pun bercita-cita nak jadi macam dia. Pehh lu fikir senang nak jadi macam ni? Dengan usaha yang lebih, InsyaAllah :) Hehee


One more, we are the one who should bring ourselves to the top and try not to be on the bottom. Try to be the best in our life as life is just for once.
Siapa lagi yang nak ubah diri kita kalau bukan diri sendiri?
Jadi, renung-renungkan lah dan selamat beramal. Hehehe :)

Sincerely
Deeba