Goodbye 2010 and Welcome 2011

Goodbye 2010


 Honestly, 2010 is the BEST year that I've ever had for whole of my life




Pelbagai kisah suka duka terjadi dalam hidup aku sepanjang 2010.
So many things laa happened
and
I shall not forget about the things for sure.

Whatever it is,
I just wanna thanks a lot for everybody yang pernah terlibat in this whole year
sama ada live or not.
I am truly sorry for all the mistakes that I'd ever done towards anda semua.
*Bahasa Melayu and English pun dah bercampur baur. Okay sshhh diam*

MOST WELCOME 2011

ohh OMG! Just see. 2011 is on the way to us.
Well, I'm going to do my WISHLIST
and
InsyaAllah I'll try my best to change myself to a new Deeba



Deeba's WISHLIST
MyEm0.Com
  • Menjadi Adibah yang baru
  • Solat fardhu lima waktu sehari semalam
  • Perkara sunat diamalkan
  • Anak yang solehah
  • Contoh terbaik untuk adik adik
  • Menutup aurat *selalu pakai tudung time keluar* 
  • Jadi matang *stop being childish*
  • Buat persiapan awal *tak lengah lengah masa*
  • Penyabar, berfikiran terbuka dan serious dalam sesuatu
  • Stop being materialistik and membazir *HAHAHA*
  • Let my hair become long and long *tak pernah rambut panjang seumur hidup*
  • Kekalkan keikhlasan, kepercayaan, kesetiaan dan kejujuran *Muhammad Syazwan*
  • Take my first 'Lesen Motor'
  • Fokus and komited in study demi SPM 2012 *Whoahhh*
  • Elak buang masa
  • Kurangkan penggunaan handphone
  • Belajar memasak *penting woo*
and bla bla blaa.
Okay, there's a lot more. No need to know the rest :p
Pray for my changes.
Come on deeba. go baby go! :)
If Allah wills it
MyEm0.Com